Att uträtta vissa behov.

Så var man hemma med halmen, eller vad man säger...

Nu är det dags att uträtta ett speciellt behov, ett sånt behov som en kille i min ålder har klockan 01.37 på natten. Ett behov som måste uträttas för att människan ska kunna utvecklas och leva vidare i många årtusenden framöver. Det är ett sånt behov som yngre generationer utnytjar på helt fel sätt. Det är ju helt sjukt, vissa håller på som om de vore några jävla testdjur! Varför?!

Jaja, jag ska i alla fall sova nu.

Gonatt.


Alla gör vi på vårt eget sätt, jag föredrar att göra det i sängen =) Sova alltså.


Kommentarer
Postat av: Alisa

Var med och tävla på min blogg och vinn smink till värde av 900kr:)vinnaren väljer det smink de vill jag ska köpa

2008-10-31 @ 02:21:53
URL: http://missalisa.blogg.se/
Postat av: Alisa

Var med och tävla på min blogg och vinn smink till värde av 900kr:)vinnaren väljer det smink de vill jag ska köpa

2008-10-31 @ 02:21:54
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0