Here i cum! Jag vill ha jobb...

Tjenare,

Det är jag igen, Mr Fundersam. Jag är en fattig student som lever på existensminimum. Jag kan inte sova på nätterna för att tidningarna som jag änvänder som täcke prasslar för mycket. Jag luktar piss eftersom jag bara duschar vid jul och midsommar(då passar jag även på att byta kalsonger), vilket i och för sig är miljövänligt....

Jaja, det är synd om mig i alla fall. Och jag behöver pengar så att jag kan duscha lite oftare och så att kan har råd att köpa ett extra par kalsonger. Men hur fan skaffar man sig ett jobb i ett land som inte behöver arbetskraft?! Och de få jobben om är lediga kräver att man har en hel jävla dagbok med sig där man berättar om sina tidigare arbetserfarenheter...

MEN VAFAN! OM MAN INTE HAR NÅGRA JÄVLA ERFARENHETER DÅ? ska man i så fall ligga kvar och svälta bland tidningspapperna i en gammal toalett vid en tunnelbanestation?

Ok, nu kanske jag har överdrivit en aning, men faktumet att jag är arbetslös, studerande och behöver pengar kvarstår.

Så, hur skaffar man jobb i ett land där högteknologiska arbeten svämmar över?

Min kära vän Fanny ska till  Tysklan om 2 veckor för att sälja sin kropp, eller det är i alla fall vad jag tror att hon ska göra... Men är det det som krävs? Hmm... man kanske ska satsa på att bli gigolo? då behöver man i alla fall inte så hög utbildning. Eller? :S In och ut, skjut och sprut är väll allt som krävs?

Yäyä, även en blivande prostituerad måste sova. Godnatt Fanny, själv ska jag se på film.

HÖRS!


Made in Germany, By Fanny.


Kommentarer
Postat av: yolanda

hahaah du är knäpp! XD och den där katten på din blogg skrämmer mig!

2008-10-29 @ 12:16:07
URL: http://kastabajs.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahahah det är inte jag som gör jobbet.. jag har ju med mig min arbetskraft såkart ;D

2008-10-29 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0