Dagens pinsamma händelser...

Pinsamhet 1;

Jag, Sanna, Klabbe och Mary käkade lunch tillsammans idag. Väl i matsalen så är det som vanligt jag som sitter och snackar skit hela tiden och får inte mkt käk instoppat i munnen. Så när folket börjar resa sig upp och är påväg att dra sig iväg så proppar jag munnen full med mat för att bli någorlunda mätt.
Men just när jag har kinderna fullproppade med korvstråganoff, likt en jävla hamster, så drar en av mina sk vänner ett skämt och på en tiondels sekund är vårat bord täckt med färdigtugad mat. Pinsamt värre med tanke på att halva matsalen såg när fontänen av mat sprutade ur käften på mig.

Pinsamhet 2;

När jag väl är påväg att ta mig ut ur matsalen så märker jag hur folk kollar lite konstigt på mig, så jag tänker "hellvete vad pinsamt, nu kan det inte bli så mkt värre. Kan alla verkligen ha sett det där?!" . Men vid det laget var jag fortfarande helt ovetande om att det pinsamma inte ens hade börjat. För när jar kommer ut ur matsalen så stirrar folk fortfarande lite konstigt.
Inte förrän jag har gått ca200meter, till ytterdörrarna, så märker jag varför folk glor. Jag känner nämligen hur det börjar dra kallt på innerlåren oh mellan benen på mig. Så jag blickar nedåt och upptäcker att byxknappen är borta och gylfen är neddragen vilket har lett till att mina kalsonger(och konturerna av heligheten) är öppet för allmänheten.

hmmm, hur många kan jag har blottat mig för? 200pers typ...? inte kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0