David har blivit vuxen...

...och jag har bränt sönder handen.

David fyller 18år idag! Och som tur är så är det också lill-lördag, vilket betyder att det blir utgång! woho! Jag kan erkänna att jag inte alls var taggad för någon timme sedan, men nu är det andra takter, det gäller bara att hitta känslan ;D

Men som sagt så brände jag nyss sönder handen. :/ Detta hände när jag skulle stryka min skjorta. Jag grabbade tag i strykjärnet utan att kolla på det, vilket ledde till att jag tog tag i fel sida, dvs att jag tog tag i hättan istället för handtaget! :S Aoouch! Det känns som om jag har ett lager plast utanpå huden... hmm.. kan detta vara bra?

Jaja, skitsamma, nu är det dags att tagga!

På återseende! (förhoppningsvis i alla fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0