Från den ljusa sidan =)

Det är Måndag. Det är ny en vecka, en ny dag. Det har varit grymt roligt att ta in all ny information som de nobla lärarna runt den runda katedern har delat med sig av. Idag lärde min Naturkunskapslärare mig att lungorna INTE är två stycken plastpårar, nämen där ser man! Jag som trodde att vi hade två ICA-kassar innan för revbenen?! :O Nyttig information måste jag erkänna... =) Menmen, nu är sista lektionen är avklarad, solen skiner, fåglarna kvittrar och allting är perfekt, som vanligt? Eller?

NEJ!

Det är Måndag. Jag kollar på samma gamla almenacka för Septembermånad år 2008. Jag får ångest av att ens tänka på att gå till skolan och trycka med pennan lagom hårt mot papperet så att skikten av Kol-atomer tillsammans formar substantiv, verb eller adjektiv som jag sedan ska försöka scanna av och sedan få en bild att fastna mellan ett par av mina så enormt eftertraktade hjärnceller.
Dessutom återstår det 14 lektionstimmar denna veckan där ovanstående ritual ska genomföras. Jag har 1prov i Psykologi A, det är ett prov som beräknas ta 2timmar, minst! Efter det ska jag skriva 2st uppsatser i Filosofi A. Tyck synd om mig! :@ Eller är jag bara ovanligt lat?


Ibland är det svårt att veta vart man ska ta vägen? oO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pukor, trumpeter & symbaler

i virvlande fanfarer!

Grattis på namnsdagen!!!!!

2008-09-29 @ 20:31:48
Postat av: Mckan

umor...ah eller hur !!!

2008-09-30 @ 18:43:05
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0