Livet i klartext

En lektion på schemat idag, hur najs är inte det på en skala 1-10? =)
Ett prov på schemat idag, hur fördjävligt är inte det på en skala 1-10? =(




Jag hade nästan glömt bort det, men på Lördag ska jag och några polare bege oss till Annexet för att glutta på Mando Diao. Jag som trodde att det var nästa månad konserten var. Men icket. En glad överraskning. Det ska bli grymt kul.  =)

På Söndag är det Terräng-SM i Tantolunden. =(
Banan är sämst.
Motståndet är hårt som fan.
Jag är står med på startlistan.
Jag är totalt otaggad.
Jag tror jag skippar skiten.

På Tisdag däremot, då är jag taggad till tusen. =)
Två veckor i Portugal vankas.
Skönt.



Sen ska jag träffa den här i helgen =)

Framtiden ser ljus ut.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0