SalaHäggvikGlobenSöder?Portugal

Tjenare på er!

Så är man hemma i Silverstaden igen, men det blir bara ett kort besök den här gången. För om ett par timmar är jag påväg tillbaka till storstaden eftersom att Jag, Adam, Oliver samt några random snubbar från skolan ska bege oss mot Globen för att kolla på Mando Diao. Det ska bli kul, grymt kul.

Igår var det hottan(=hotellet=krogen i Sala) som gällde och jag måste erkänna att det var lite tunt med folk. Men det var najs ändå.

Imorgon är det Terräng-SM. Jag har beslutsångest. Ställa upp. Banga Ställa upp. Banga. Ställa upp... Jag bestämmer mig imorgon. Jag pallar inte springa och komma sist. Det är ju meningslöst. I och för sig så är det 75 stycken anmälda i min klass, P19, så det är klassen med flest deltagare vilket betyder att man är jävligt dålig om man kommer sist. Och jag är ju rätt bra, så jag kommer nog inte sist trotts allt. Ajja, skitsamma=)



Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0