Inte så finkänsligt...

Fan,

Det här håller inte längre. Asså, mitt upplägg, min tankegång och min livsstil håller inte längre.
Att plugga dagen innan varje prov, att skjuta upp inlämningsuppgifter och göra egna personliga deadlines till mig själv, utan lärarens samtycke, fungerar inte längre. Ragatorna till lärare får ryck och på mitt skrivbord samlas uppgifterna på hög.

Så denna veckan blir en pluggisvecka, det är emot mina principer(samtidigt är det emot mina principer att ha principer, för jag tycker inte att man borde grunda sina handlingar på principer, men vem bryr sig egentligen?).

Ajja, snart är det över. Och för er som är intresserade så kan jag meddela att snorproduktionen i näsan är lika intensiv som tidigare. Dock är snoret genomskinligt, inte grönt alltså, vilket enligt Klas betyder att man kan träna. Dock så vilar jag idag, det är ju ändå bara styrka, men springer järnet imorgon på intervallerna =) Däts dö plän får dis wik. =)

Hörs!

Och just ja, det blir ingen skiva för mig ikväll, menmen, det komer fler chanser =)



Har snoret den här färgen så bör man inte träna, enligt Klas, som för övrigt utgör motivet.

Kommentarer
Postat av: Camilla

s: Hehhehe följ länken, glömde visst lägga in länken först, hheheh! Men jag tror du skulle passa utmärkt i den! :)

2009-04-20 @ 22:33:51
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: sialia på guldön

määh, när snoret är genomskinligt betyder det att förkylningen är orsakad av ett virus och att det alltså inte finns några läkemedel som funkar. om snoret är gult däremot så är det orsakat av bakterier och kan behandlas med antibiotika... upplysningsvis. japp, jag har ett liv. det går ut på att rätta folk på bloggar. hmm... :D

2009-04-23 @ 20:11:03
Postat av: silverstaden

vad fasen! klas har bedragit mig i så fall! :@ men nu är hälften av snoret genomskinligt och hälften snorgrönt. palla. :/

2009-04-23 @ 21:06:49
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0