Djurgån

Jag är grym. Jag är grym på att skriva krönikor under en 5timmar lektion i SvenskaB. Jag kommer få MVG, lätt. Jag är grym på annat också för den delen...

Ajja, efter provet drog jag, MickeW och Paui till Djurgårn och käkade glass och vandrade lite bland överbetalda snobbar. Men det var najs ändå, riktigt skönt med lite sol.

Imorgon avgår flyget mot Portugalien. Då blir det troligen ännu mera sol. Dock är järngänget är splittrat, tyvärr. David till Göteborg, Adam till Rönninge, Oliver till Södertälje, Micke Westh till Kroatien och jag å Putte till Portugal. Det här håller fan inte längre. Vi måste ordna upp det efter lovet. Då vankas det skivor.

Ajja, dags att packa vidare.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: men mikael det är kaviar? vet du hur gott det är (H)hehehe okej, nej det är det inte, skyll på frida, det är hon som har bakat, haha :D

2009-04-01 @ 20:27:38
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0