Portugallägret i reverce. =)

Tjenare gott folk.


Det är Söndag, vilket de flesta kanske redan har lagt märke till. Jag har sprungit livet ur mig på Slotstafetten, i alla fall kändes det så. I 1600m pinades jag, backe upp och backe ner. Vi kom fyra. :/ Yäyä,

Nästa Tisdag bär det av igen, mot Portugal alltså. Denna gången åker jag med VFK. Fett med najs, som man säger här i ghettot. I två veckor ska jag vara borta och det ska bli riktigt skönt att komma till värmen igen, och ännu bättre ska det bli att slippa skolan. Och vet ni vad, det är gratis =) Västerås bjuder på rubbet (H) Så nu ska jag bara se till att bli frisk, så mina dubbla doser med diverse naturläkemedel och huskurer fortsätter ett tag till.

Och hur det blir med skivorna vette fan. Och hur det blir med terräng-SM vette fan. Och hur det blir med skolan vette fan.
Men något som jag vet är att jag är på väg tillbaka, jag är inte där ännu, men på väg. Det duger för mig, än så länge.


Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0