Filmkväll, med mig själv och massa käk.

Varmamackor, glass, maränger, nougatsås, pepsi, kexchoklad, marabouchokladkaka med daim, chips, popcorn, sockerkaka och bullar... Kan det bli bättre? Nej.

Dock så är popcornen smutsiga :/ Det var nämligen så att när jag tog ut påsen ur micron och hällde i popcornen i skålen så poppade ett popcorn till. Jag vart livrädd, skrek till som en lite flicka, kastade skålen i luften och böjade gråta... typ. Eller inte, men skålen flög i alla fall iväg några meter och popcornen for åt alla håll. FUCK! Men jag lyckades rädda ett fåtal passagerare, trotts allt. =)

Ska kolla på film nu!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

haha åh, det där efterpoppandet kan vara läskigt..

2009-08-21 @ 18:00:11
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0