SPRIT =)

Tjenare.

Jag loggade mest in här för att varna er för hur jävla äckligt det är att göra rent äpplen med handsprit, och sedan äta dem. Jag testade nyss, inget som jag kan rekomendera... Menmen, jag har fan blivit besatt av den där spriten, använder den typ till allt(utom att dricka den då, för så långt har det inte gått, ännu). Att ha den i sår är grymt, det gör ont som fan, men samtidigt är det skönt att pinas lite, ungefär som att springa med mjölksyra. Det är skönt, men ändå vill man bara kapa av som där jävla stumparna som sticker ut under höfterna. Aka benen.


Ajja, nu vet ni i alla fall att man inte bör smörja in äpplen med handsprit innan man käkar dem. Men ändå, tänk hur många hottentottar och random sexslaves som har pillat på dom där skalen? oO Det är nästan värt att ta handsprit på skiten xD Ajja,

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahah jävla cp

2009-08-18 @ 12:33:55
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0