Hisnande tankar =)

Tjenare!

Det suger att vara uppe till kl5 på morgonen och vakna kl14.00 på eftermiddagen. Bara så ni vet.
Nu spelas lite skön musik på högsta volym här hemma(och ja jag har grannar, och nej jag pallar inte bry mig om dom lackar röv...). Det är sånt som händer ibland... eller ja det kanske händer lite oftare än "ibland".

Annars då? Jo, livet suger. Jag är fan bipolär. Eller inte! XD Men idag är en sån dag som jag verkligen har lust att göra något kul. Men vad? VADÅ!? Ajja, saknar Sthlm lite, eller rätt mkt faktiskt. Någongång flyttar man väll tillbaka xD Vem vet.

Skitsamma, ska ut en sväng nu i alla fall.

Hörs!


Nångång för tre år sen =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi saknar dig med Micke.

NOOOT

<3<3

2009-08-22 @ 00:11:29
URL: http://sannassocker.blogg.se/
Postat av: Micke

ja, men det var ju inte löp jag saknade. xD

2009-08-23 @ 16:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0