24h kvar, varav 16 fucking flygresetimmar :S

Nu är det inte långt kvar tills dess att jag står där på flygplatsen i Johannesburg och är helt lost i min väntan på att Jocke ska komma fram, ganska precis 24h kvar. Och jag har ju fan ingen aning om vart det är jag ska, egentligen xD haha. Och hur fan ska jag lyckas hitta en männika på en fetingstor flygplats som jag aldrig har varit på? Ajja, det löser sig väll. :P

Nu är det dock är massa saker som ska fixas; frillan, kontokort och solskyddsfaktor 500... så att jag inte blir rudolf med röda mulen(tack för påminnelsen märy :P).

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Maryyyyyyy

lugnt....glöm inte att använda den bara! hö hö

2009-12-17 @ 15:31:07
URL: http://fiemma.blogg.se/
Postat av: Såfija

Hej bästaste bäste micke. vet du vem jag tycker att du ser ut som? Adam Young. Thats all i have to say about that. var nu en duktig pojke och spring fint för peter i potch! lots of love!

2009-12-19 @ 06:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0