Dom sjunger sånger för mig på radion

Tjenare,

Det värsta som någonsin hade kunnat hända på den här resan har just precis inträffat, MINA HÖRLURAR HAR GÅTT SÖNDER!!! Hur ska jag nu kunna sova när varken Kurt Cobain eller Freddie Mercery sjunger nattsånger för mig?! Det hade varit bättre om planet hade störtat och jag hade fått leva som Robinson Kruse på en öde ö i några år framöver.

Dessutom är vattnet i träningspolen(den vi simtränar i, inte den vi leker i) försurat, vilket har skapat vissa komplikationer när vattnet har trängt in i skavsår skapade av badbyxorna. Min pung och mina ljumskar är nämligen lite smått demolerade. Vattnet har typ frätit sönder mina genitalier. Så, det första jag tänkte på var att göra rent skiten, med tvål. Men jag kom snabbt på att sprit är mycket mer effektiv när man ska ta död på bakterier, så sprit it was = mycket dålig idé. Jag har nog aldrig haft så ont i hela mitt liv, inte ens när jag jag råkade pilla linement i ögat var smärtan värre än detta. Men vad gör man inte för att rädda sitt heligaste... xD You may call me Stålmannen(även om du inte vill).

Ajja, dags för sängen.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Klabbe

Jag säger bara....wait for it...

:)

2009-12-31 @ 00:52:44
Postat av: walle

hahahhahah så jävla najs!

2009-12-31 @ 02:52:35
Postat av: Sanna

Du har väl ändå inte så mycket att rädda..

2010-01-03 @ 11:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0