Det ligger nåt å dammar i hörnet





Tjenare!

Nu är det bara slutspurten pålovet kvar. Tröööök. Ajja, ska iväg till ingenmanslandet idag, närmare bestämt Sätrabrunn och morsan. Jag kan inte fatta att man vill bo i en stuga mitt i urskogen. Det värsta är att hon snart ska flytta ut till ett hus mitt ute på ett gärde med 2km till närmsta granne. Jag säger "det är fan idiotiskt av dig." Hon säger "Nehedu! Det ska bli så skönt att slippa alla människor" :S Jag är serriöst rädd för att hon inom en snar framtid kommer att bli cenildement. Det är ju sån som händer med bönder på landet!? :S Ajja,

Hörs!




Kommentarer
Postat av: Camilla

PUSS på låten!

2009-02-27 @ 12:15:41
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: walle

incest, incest familjefest!

2009-02-27 @ 15:33:49
Postat av: micke

hehe, nu ska vi inte vara såna :@

2009-03-01 @ 00:10:11
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0