Rapport från urskogen

Tjenare,

Jag känner mig som en bonde. Ni vet en sån där som bor på landet, går upp klockan 06.15 på en helgdag och har tuppar. TUPPAR! Du hörde me! Såna där jävlar som väcker en på morgonen och gör att man inte kan somna på kvällarna. Tur att jag inte bor här för jämnan...

Ajja, lillplutten Henke och mästerverket själv, Jag, har fixat kladdkaka idag. Det gick asbra! Förutom det att Henke tappade det sista smöret i sopptunnan, där jag just hade kastat något som ingen vill veta vad det var =) heheh... hur fan lyckas man med det? :S Yäyä, här på landet är vi inte finkänsliga så jag tog upp smöret ur sopptunnan och sköljde av det med lite varmvatten = Som nytt! :D Kladdkakan vart perfekt sen i alla fall. =)
Ajja,

Hörs!



Det var egentligen 5st, men tyvärr så rymde en av dem. Ajja, shit happens. höhöhöna

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hur får du såna där coola bilder med fingeravtyrck ?

2009-03-02 @ 14:26:51
URL: http://sannassocker.blogg.se/
Postat av: micke

det var ju fan du som visade mig ;) hehehe, men man måste fixa inställningarna =)

2009-03-02 @ 19:03:35
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0