Tigerbalsam + Ögon = Inte kul

FANFANFAN

Här sitter jag, helt oskyldigt samtidigt som jaf klappar och smörjer in min ömma vad med tigerbalsam. Ni vet sånt där som gör att det blir varmt, typ som linement. I alla fall, just när jag är mitt uppe i att klappa på vaden så börjar det klia i ögat, så som en reflex börjar jag att gnugga skiten... först händer ingenting, men efter ca; 23sekunder, sisådär ett  200meters lopp, så börjar det svida som fan i ansiktet på mig och tårarna börjar rinna. Då kommer jag på att jag just har gnuggat in tigerbalsam i ögonen. :S:S:S:S:S:S:S FY I HELLVETE VAD DET SVIDER! trotts att jag har tvättat dem 3gånger om nu så svider det. :S:S:S:S Nästan så att jag serriöst funderar på att ringa sos. :S

Ajja, det är väll sånt som händer...

Hörs!



Foto; Taken by the camera man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0