Att leva eller inte leva

Det är utgång ikväll. Fanny fyllde år igår och det är lill-lördag idag, perfekt! Något som inte gör saken sämre är att Fanny har fixat gratis inträde till ett nyöppnat ställe på östermalm, och när de stänger är det efterfest på White Room. Och det är gratis jäkla dricka hela kvällen! :O NAJS! Dessutom är det 20års åldersgräns, men fanny verkar ha "gjort" något med vakten... typ.

Dock så finns det ett antal problem;

1. Jag har munsår.
2. Jag har inget leg här i sthlm.
3. Jag börjar bli sjuk(?).
4. Jag kan nog låna ett leg, men jag är inte lik denna personen... Och hur kul är det att åka fast för falskleg när man är över 18? :S


Det finns säkert fler fel att hitta men detta räcker fan, jag stannar hemma. :/ Yäyä, dags att dra tillbaka till lektionen,

Hörs!


Party party. =)

Kommentarer
Postat av: Farsan

Ring mig!!

2009-02-05 @ 10:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0