Bättre tider =)

Det gick skitbra att springa idag, inte bättre än vad jag hade planerat, men ändå bra =) 4.04 på 1500m. Det skönaste av allt var inte det personliga rekordet, utan att personerna jag slog, i vanliga fall brukar vinna med hästlängder över mig.
Menmen. Det började sakta, för sakta, så med 400meter kvar till mål så kändes benen så pass lätta att jag inte "bara" kunde ligga och flyta med i tempot som vi hade. Istället gick jag upp och drog igång en långspurt. På vägen upp i täten så kollade en av konkurenterna på mig och gav mig en riktigt nedvärderande blick. Typ; "åhh nej! jag kan fan inte låta mig bli slagen av den där jävla b-löparen Micke" . Och då jävlar bestämde jag mig för att den där rikstönten i Turebergslinne fan inte skulle få vinna över mig, inte idag i alla fall, vilket han inte heller gjorde. Det kändes skönt, riktigt skönt, och det gick bättre än vad det har gjort på flera år  =) menmen det kanske inte såger så mycket i och för sig...

Nu ska Jag Gleimar å Hallbäck till Kista för att käka och sedan glutta på bio, men vi hörs väll!

Hörs!


Kommentarer
Postat av: BALLE

BRA MIKAEL! way2go biiTACH, EEEEEEEEEHEHEHHEHHE

2009-02-21 @ 21:42:03
Postat av: Camilla

Duktigt lille majkel :)

2009-02-22 @ 12:18:04
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: matte

rikstönten i turebergslinne..hahahaha jag dör!

2009-02-24 @ 21:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0