Glömskans lakej

Så är helgen över och alla ben i kroppen är hela, dock så kommer troligtvis ett eller annat ben att ryka med när Fanny får reda på att jag inte har något leg, jag har glömt det hemma hos Milla som är i Spanien, vilket betyder att jag inte kommer kunna fira Fannys födelsedag på Onsdag. Sånt som händer... De får man ta ibland, eller?

Ajja, idag stod i alla fall 800-"kuta-allt-vad-jag-har-och-spy-när-jag-korsar-mållinjen-lopp" på schemat. Dock så gick det inte som planerat. Jag spydde inte, men jag kutade i alla fall allt vad jag hade(det sista varvet) helt själv och längs fram. BOOOOOOOOOOORING! Nu kanske det låter som om jag vann, men då kan jag ju lugna er med att jag vann B-heatet (bänk-heatet, om jag hade vart fotbollspelare hade jag fått setat på bänken, typ. Rätt kasst.) Menmen, sån är jag.

Dags att sova nu,

Hörs!


Fuckface
!
Här sitter jag och lägger ut bilder på folk och säger att dom är fula, men vad i hellvete är detta om inte fult?! haha

Kommentarer
Postat av: Jocke

KLANT!

2009-02-02 @ 10:41:11
Postat av: sabbe

men jag kan ju hämta det ditt sego. du får ju säga till :P

2009-02-03 @ 16:14:16
URL: http://sabbina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0