Somliga går med trasiga skor...

Tja,

Jag har kommit på orsaken till att det inte luktar så hemskt gott på mitt lilla rum, jaaa vafan, jag kan nog t.o.m. säga att det allt för ofta luktar fördjävligt. Jag misstänker i alla fall att det är mina löpardojor som spökar, stinker kanske är en bättre benämning... Föreställ er en träningsväska, fullpackad med gamla svettiga strumpor och kalsonger, och mitt i alltihopp ligger en blöt handduk. Inte så frestade va? Nä, jag tänkte väll det. Men det är typ så som mina löpardojor luktar, speciellt spikskorna.

Så idag har jag köpt ett par nya spikskor samt ett par vanliga löpardojor. Dom sitter som ett smäck och jag är nöjd. Dock så är jag inte fullt så säker på att min sponsor, Farsan, är lika nöjd över köpen som jag är. hehehe =)

Ajja, ska in i duschen nu!

Hörs!


Najs med 90gram tyg ;D

Kommentarer
Postat av: Mary

ojojoj, nike va ? :O asics då ? :P

2009-02-03 @ 08:30:09
URL: http://fiemma.blogg.se/
Postat av: Micke

näää det är mitt egna märke, lanserades nys i america men kommer till europa i vår... hhöhöhö



nejdå, men dom här var mkt skönare än asics :)

2009-02-03 @ 12:27:55
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0