Konsen att ha dålig närvaro

Vissa dagar är jag trött när jag vaknar, och det är ju inte bra att vara trött. Sådana dagar unnar jag mig därför en sovmorgon, för det är ju skönare att stiga upp om man är pigg. Oturligt nog händer det allt för ofta att jag är trött när jag vaknar, vilket har lett till att min närvaro inte är den vassaste. Men de är skitsamma, lärarna älskar mig ändå. NOT!

Idag var jag i alla fall trött när jag vaknade. Så idag tog jag sovmorgon. Dock så blev jag väckt flertalet gånger pga någon random idiot, som för övrigt heter Klas Persson, "knackade"(eller snarare slog in) dörren till mitt rum. Men jag förlåter dig ditt as! Jag förlåter alla borttappade småglin(dvs 91:or och yngre), bara för att jag är så barmhärtig, vad nu det betyder...

Yäyä, dags att dra sig mot skolan,

Hörs!

  
Snark.


 

Kommentarer
Postat av: Jocke

Ibland förtjänar man en sovmorgon ;D

2009-02-02 @ 10:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0