Framtidstankar

Nu har hjulet satts i rullning för sista gången och jag har påbörjat min allra sista termin här på Löpargymnasiet i stockholmsförorten Sollentuna. Och det känns varken vemodigt, sorgligt eller trist när jag tänker på att det är min sista termin här. Nej, så fan heller... Det har aldrig kännts bättre, för om 5månader och 4dagar är det dags att kasta den vita mössan högt upp i luften. Då ska Jag, David, Micke, Adam, Patrik, Oliver, Märy, Fanny, Natta och Petra stå tillsammans på vårat enorma flak och skrika, precis som det gäng idioter vi redan är. Troligen kommer vi att vara de sista utbrytarna här på löp, vi kommer bli kända som "De som inte lyckades".


Jag kommer troligen inte att minnans min studentdag, men med spysmaken i munnen och önskan av att vilja hoppa från Eiffeltornet kommer minnet av studentnatten inte att vara allt för saknad... Micke Westh kommer, med all säkerhet, att somna under ett bord, med sin älskade explorer vaggandes i famnen. David kommer dö, serriöst alltså.  Adam kommer inte att fira sin student, han kommer att missa alla 157chanser han får för att hoppa på pendeltåget...  När Mary vaknar, dagen efter studenten, kommer hon tro att allt är som det ska, men vad hon inte vet är att herr Gonno Ré smyger i busken... heheheh. Fanny kommer ha det trevligt med herr Ben Dover & company, hela natten lång. Och vad som kommer att hända med Oliver vill vi nog inte ens veta, det är ju alltid han som råkar värst ut... ;) Natta, Petra och Patrik kommer somna tidigt och nyktra, i jämförelse med oss andra då... eller vafan, det kanske finns potential i dem med. Vem vet.

 

... jag borde fan bli spågubbe, eller vad tycker ni? =) Egentligen är det skitsamma vad som händer, hittills har vi levt två och ett halvt år tillsammans på Löpargynasiet, Löp, Löpet, Sexkollektivet, Insesthuset eller vad man nu vill kalla det. Och inte fan har det vart kul hela tiden, men å andra sidan har det inte heller varit pest och pina dagarna i ända. Vi har i alla fall fått chansen att uppleva något som många andra inte får.

 

Vi hörs!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, fy fan för den sista bilden!

2009-01-08 @ 16:32:22
Postat av: Fia

Micke du skriver så himla bra :)

2009-01-08 @ 19:58:04
URL: http://fiemma.blogg.se/
Postat av: balders balle

hahaa fan vad söt du är i randiga tights(ELLE VAFAN DET ÄR!!!1111eett!!11eteteteteteettt!!!111elva!!111!!11!!1!). Du borde smyga hem till mig på natten i enbart dem och överraska mig

2009-01-08 @ 20:43:25
Postat av: Micke

tegger fia :D



och walle, jag kommer i helgen :@

2009-01-08 @ 22:26:29
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0