Hata Rudbeck!

Thank god it's monday... NOOOOOOOOOOOOOOT!

Nu är det nämnligen så att jag har "glömt" min nyckel till skåpet(som man har skolböckerna i) hemma i Sala, eller ok, jag har ingen jävla aning om vad den är, men det är skitsamma. I alla fall så ska jag knippsa mitt lås. Men skåpet står inte på mitt namn eftersom att jag snodde skåpet från någon random loser som hade det upplåst. Men nu är det så att denna "random losern" har ett kontrakt på det där jäkla skåpet, så det är endast med hans/hennes påskrift som skolvärdarna kommer att knippsa låset... vilket betyder att jag inte kommer ha några skolböcker tills dess att jag finner losern. Fy i hellvete.

Jag hade även en liten diskussion med våran kära skolvärdinna om ovanstående incedent. FAN vad jag hatar henne efter det, en riktig klimakteriekärring säger jag bara! (tyvärr så råkade jag säga det till henne också, vilket inte gjorde henne mer hjälpsam, det ledde snarare till att hon vart uppretad på riktigt, hehe).



Ajja det löser sig, här har det i alla fall tränats, så det är dags att dra några fina toner i duschen,

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHA du är så jävla dum mikael, haha

2009-01-12 @ 19:53:12
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0