Knivigt läge

Här har man varit nere och kutat på stan för att lämna tillbaka en jäkla jacka, vilket visade sig vara en aning krångligare än vad jag hade trott... DET TOG 2 JÄVLA TIMMAR!!! Sedan kommer jag hem och är hungrig, hungrig som fan. Och gissa vad jag upptäcker?! Jo, kocken bjuder på falukorv som smakade allt annat än vad falukorv brukar göra... det smakade skit. Så jag går in på internetbanken ocg kollar ifall jag har tillräckligt med pengar på kontot för att köpa en pizza, men icket. Du har 4kr och 74öre kvar på ditt konto. WOHO! Nu har har magknip.

Yäyä, sån är livet när man har en kock som inte kan laga mat... jag ska ringa och tigga pengar nu.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0