Kvalitetstid

Det är helg och det är dags att producera mjölksyra. Imorgon är det 1500m i Sätra och på Söndag är det 800m i Norrköping. Jag har inget riktigt "tidsmål", inget "jag ska springa på 1.57.98 annars går jag in i väggen"-mål. Nej nej. Mitt mål är att spy, ju mer desto bättre. Inte för att det är tufft eller nått. Utan för att det är de bästa tecknet på att man har tagit ut sig till max. Då har man gjort allt man kan, för tillfället.

Menmen, nu är det dags för lite äkta kvalitetstid med polarna. Det är dags för CS i samlingsrumet. Först ska jag diska, "KukLusKlas" tjatar som fan :S har han tänkt sig en karriär inom diskningen eller? :S ajja palla.

Vi hörs!


Skol-sm i höstas.. typ enda tävlingen förra året xD det är surt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0