Den björn som sover

Fan,

Jag har sovit i typ 5h och 9min. När jag vaknade trodde jag att det var min vanliga "gå-upp-och-pissa-mitt-i-natten" vaknande,  men så var inte fallet. Det var dags för frukost, PALLA! Jag gick upp av en enda anledning, det var av samma anledning som jag var vaken efter klockan två inatt, jag har prov på Kalla Kriget. Jag hatar Kalla Kriget. Varför kunde inte sovjetnissarna och amerikansnobbarna vara bästa vänner, så att jag hade sluppit ha prov på skiten!? SVARA MIG! VARFÖR? :@ Yäyä...Dock så tror jag att jag kan skiten nu, eller kan och kan, jag kommer i alla fall inte försöka övertala läraren om att Lenin levde på 1980-talet, vilket jag gjorde för en vecka sen. hehe..

Ajja,

Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0