Mardrömmar och Djävulskap :S

Fredag.

Jag hade en mardröm inatt. Den var riktigt skrämmande, det är nästan så att jag fortfarande är i chocktillstånd. Jag befann mig på bussen, 520 mot S-tuna centrum, och dörrarna öppnades inte när den åkte förbi skolan. Den hemska chauffören, min tränare Ola Liss, vägrade att stanna bussen. Anledningen var att jag skulle få springa till skolan från Sollentuna centrum, eftersom att jag hade missat att göra en övning på skivstångsstyrkan. På något sätt tog jag mig i alla fall till skolan och där fortsatte hellvetet, jag kom till skolan och skulle köpa en penna i biblioteket, men de var slut!

Därefter vaknade jag, kallsvettig och i chocktillstånd, klockan var 04:57. Jag kunde inte somna förrän en timme senare. Menmen, jag som aldrig drömmer mardrömmar, så händer detta, det är ju fan pinsamt att erkänna. Ajja,



Denna bilden är ju fan läskigare än en mardröm. Så man kan ju undra varför jag lägger upp den...



hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0