Lianer eller planering?

När jag var liten var min största dröm att hitta en öde ö ute på stilla havet. Där skulle jag sedan leva resten av mit liv som en modern Robinson Kruse. Där skulle jag kunna svina mig i lianerna och ta dagen som den kommer. Men för tillfället finns det ingen öde ö i sikte. Det är snarare tvärt om...

Planering är nog världens mest användna ord. fyfan. Planera hit å planera dit. Jag hatar det där lilla ordet, jag vill ta tag i skiten och strypa det långsamt samtidigt som jag gröper ur dess tånaglar med en rostig sked! Dvs om ett ord hade haft tånaglar... hehehe Och jag ska kalla mig normal...

Yäyä skitsamma. Gråa dagar skyndar aldirg på =)

höhöhörs!




Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Svina tyks vara din "grej of the day".

Ingår Hammarbyspelen i din planering?

Anmälan går ut imorgon.

2009-01-20 @ 12:49:10
Postat av: Micke

Svina betyder vadå? xD



men ja jag ska springa hammarbyspelen. 800m =)

2009-01-20 @ 16:29:04
URL: http://gnissim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du svinar hemma och du svinar i lianer

2009-01-20 @ 17:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0