Lenin?

Tjenare,

skolan är slut och snart ska jag till Sätra och kuta. För den som vill så bjuds det på kyklinggrytsspya med ris.

För övrigt så ser denna veckan inte så lovande ut, imorgon står det Natrurkunskap B prov på schemat och på torsdag har jag prov på kalla kriget, vilket jag kommer att få ett säkert MVG på. NOT! Historia är inte mitt ämne. Tex så fick min käre lärare nästan hjärtklappning när jag bestämt menade att Lenin var ledare över Sovjetunionen på 1980-talet. Vilket inte var helt rätt... typ 65år fel. Det var visst den snubben som också skapade själva sovjetunionen, har jag hört.

Ajja, man kan inte vara bra på allt... här är två killar som inte borde fastna på bild...





HAHHAHAHAHAHA.... xD det värsta är att det finns värre exemplar :O



Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla

äjfyfan.. Lyckas alltid göra sig så jävla fuuul, walle alltså, alltså se riktigt ful ut, inte snyggt ful utan ful! haahah

2009-01-27 @ 14:50:13
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Jonas

ja, man blir seriöst rädd. :S

2009-01-27 @ 18:54:42
Postat av: BALLE!

Jonas, du borde bli rädd!

Min näve kallas; Fist och steel O.o

2009-01-27 @ 19:37:53
Postat av: Micke

hahaha du är ju störd XD

2009-01-28 @ 08:21:49
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0