Gokväll Sverige

Utgång, inte utgång, utgång, inte utgång, utgång, inte utgång, utgång, inte utgång, utgång, inte utgång, utgång, inte utgång, utgång, inte utgång, utgång, inte utgång, utgång, inte utgång, utgång, inte utgång, utgång.

Fan, jag har beslutsångest. Det vore jäkligt kul med en utekväll... MEN, jag har inga pengar(eller ok då, jag har 4kronor på kontot). Men det räcker inte långt, dvs om man inte bor i Saud Arabien där man under mellandagsrean har kunnat fynda 3 hustrur till priset av 1. Yäyä, jag får se hur det blir. Jag kommer ta de lungan vilket som, det känns inte som om jag har lust att spendera morgondagen i sängen. menmen...

Hörs väll.

Kommentarer
Postat av: Henke

UTGÅNG!

2009-01-10 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0