Kvalitet

Men fy i hellvete vad sent det är igen...


Jag tror inte jag har nämnt detta på rätt länge nu, så jag måste bara påminna er om hur jävla bra jag är. Smart, cool, rolig och snygg är jag ju också
(men utseendet har ingen betydelsen säger ju folk, men det måste ju bero på att dom själva ser ut som fuckface) =) hehe. Hade inte jag varit jag, så hade jag nog varit Jesus, eller Gud. Skitsamma dom är ju av samma skrot och korn. Iofs så tror jag ju inte ens att någon av dom varken har funnits eller finns, så det betyder att jag inte hade varit någonting? Nej, så kan det inte vara, jag hade varit stenrik och haft ett eget playboy manison. Menmen, så är det inte nu. Istället är jag urfattig och har inte ens en egen fanclub(eller ja, räknas min 10åriga lillebror?), så  jag måste ta mig till arbetsförmedlingen å söka jobb imorgon, fan också! Så det blir mycket att göra imorgon(typ 3 saker xD haha) ajja det är dags att sova nu.


...hörs!




Så jävla ful(a), hahah xD

Kommentarer
Postat av: WALLE FIFAN

hahahhaha vad ful

2009-07-29 @ 11:54:38
Postat av: Camilla

hahah vilken jävla kääääfft!

2009-07-29 @ 20:33:36
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0