Inga problem =)

Holabandola amigos!

Min klocka kom med posten idag, så jävla gött! Nu behöver jag inte känna mig handlingsförlamad som en amerikansk tungviktare... =) Så det är najs.

Brorsan fyller visst år imorgon, men han hade glömt bort det(cenildement? :S ), men det är skönt på ett sätt, för nu kan han ju inte klaga på att jag har glömt köpa en present (H).

Sen så måste jag bara meddela er en sak, DET ÄR VARMT SOM IN I HELLVETE I DET HÄR JÄKLA HUSET!!! Det är faktiskt så illa att tanken om att ta en sovsäck och gå och lägga mig ute på gräsmattan har slagit mig... Det enda som stoppar mig är att grannarna är pundare och risken finns ju att psykkärringen hugger mig med kniv utan anledning,

ajja skitsamma,

Hörs!



Kommentarer
Postat av: Camilla

haaha!

2009-07-05 @ 09:28:51
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0