Spring och hämta vatten!

Premiären på 800meter gick sjukt bra, bättre än vad jag(eller någon annan för den delen) hade förväntat mig. Det nya perset är 1.54.78. Vilket är typ 3.5 sekunder snabbare än mitt tidigare pers. NAJS! Det bästa är att det finns ännu mer att ge, det känns så i alla fall, även om jag var så pass slut att Sollentunavallens buskar vart bevattnade med mina magsyror efter loppet. Nu är jag taggad som fan på att persa på de andra distanserna också. Så nästa två distanser till rakning är 400 och 200meter. Nu jävla är jag på igång på riktigt igen =)

Hörs!





Kommentarer
Postat av: Matte

Grattis Micke!!

2009-06-06 @ 22:19:35
Postat av: Klab erik o EmiL

Vi som känner dig skrattar åt dig:) högt ljudligt och inte alls tyst...

2009-06-06 @ 23:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0