Days of our lives.

Så var studentdagen över, det känns en aning overkligt.

Nu sitter jag här, i staden där allt började, med mitt liv nedpackat i svarta sopsäckar(jag pallade inte fixa flyttlådor) och tänkter, "Vad fan ska det bli av mig?". Jag har inget bra svar på frågan. Jag vet bara vad jag inte vill, och det är att packa upp dom där säckarna, stapla mina tillhörigheter på hyllor och sedan bosätta mig här igen. Nej, det är livet allt för kort för. Fy fan.
Och även om det var mindre än 24timmar sedan dess att vi skiljdes åt så saknar jag redan vännerna som jag har spenderat de senaste åren med. Men livet går vidare, så det är bara att göra något vettigt av det, om man kan xD

Hörs!

Har grymt många bra och mindre bra(för allmänheten) bilder från igår, men ingen kamerasladd :@ Här är lite från Olivers avskedspartaj =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0