Talk idiot, talk

Hellu,

Jag hatar grupparbeten. Jag hatar överambitiöshet(nytt ord?). Sen så hatar jag cyklar utan stänkskärmar där bak, vilket gör att det ser ut som om man har uträttat sina behov.

Men det jag hatar mest av allt är människor som är så jäkla fega att de måste skylla ifrån sig på andra. Människor som kan har tagit ett beslut men är för fega att säga att det är dem själva som faktiskt har haft det sista ordet i själva beslutstagandet. Sist men inte minst så hatar jag också människor som inte kan stå på sig. Säga att det här är fan fel och jag tänker inte gå med på att du kastar mig fram och tillbaka som en jävla skurtrasa mellan det smutsiga golvet och det ännu smutsigare skurvattnet.

Egentligen så hatar jag ingen människa alls, vilket jag i och för sig nyss skrev att jag gör, utan det jag hatar är vissa handlingar som utförs av vissa personer. S.k. idioter. Sen så går det ju även och diskutera hur mycket idiot man är, för alla är ju idioter, bara det att vi är olika mycket idioter.


Det var allt för ikväll,

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0