Äjnt no maontejn haj inöwh

Ibland är det lite jobbigt även fast man är stålmannen,
jag vet, så fråga mig.



Förresten så måste jag tippsa om en sak. Alla ni som kan spendera flera timmar med att sniffa på nagelack kan höra upp! Det är nämligen så att jag har köpt inpregneringsmedel till mina tygskor, och detta mirakelmedel luktar nästan godare än nagelack! FATTAR NI!? GODARE ÄN NAGELACK!!!
Det här medlet har helt revulotionerat min vardag och det har helt förändrat min syn på livet...(man blir nämligen lite yrslig och ser suddigt av att lukta på skiten för länge)...och jag är som en helt ny människa nu...(men det kanske mest beror på att huden har börjat flagna eftersom att jag har sprutat för mycket impregneringsmedel på den) Yäyä, det luktar fördjävla gott i alla fall!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, nagellack är så jävla gott. Eller ja, luktar gott, heheheh

2009-03-05 @ 20:03:07
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: DELANIE

nice blog ;) many hugs Delanie

2009-03-07 @ 23:58:03
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0