Slutspurten

Imorgon har jag gått 8/9 av min gymnasietid!

Detta återstår;

Studentskivor.
Portugalläger!
Mando Diao konsert(jag, adam å micke ska gå). Gryyyyyyyyymt kul!
En helsikes massa håltimmar!
Inne-SM. (jag ska ha en medaljjävel med hem.)
Löparskivan.
Sova över i nån stuga, verkar det som...
Jobb. (jag ska jobba på riktigt för första gången i mitt liv. men det skrev jag ju inte på CV:t. Nejnej, där står det att jag har jobbat på ICA, på friidrottskola, på McDonalds och på Intersport. heheheh. Men det vet ju inte de som anställer mi något om)
Och annat skit...

Det ska bli kul. Riktigt kul.
Nu ska vi börja köra lite roligare alternativpass än cykel på Onsdagar...
Innerbandy, Tennis, Badminton, Brottning å Fotboll står som förslag.


Ajja,

Hörs!






Kommentarer
Postat av: frida

åååh, jag vill också se mando! men jag har tydligen blivit cursed med vänner som lyssnar på britney spears istället och inte vill hänga med....

2009-03-04 @ 20:43:26
URL: http://frippefunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0