Saker man ser.

Egentligen borde jag ligga i mitt nystädade rum i Sollentuna. Men jag orkade inte packa väskan, gå 1000meter och sedan sitta i 1h och 30minuter på tåget för att ta mig dit. Nej, det blir till att spendera en natt i skatboet här hemma i Sala. Men det duger det med.

Och egentligen borde jag tidigare idag ha varit i Karlstad och sprungit stafett-sm, men jag har varit sjuk/är sjuk? Jag vette fan. Det känns surt, för de som tog guld snittade sina 800m på 2:00:46, och för brons krävdes ett snitt på 2:01:32. Ajja,

Skitsamma, jag måste bara säga att jag inte pallar skolan längre. Och jag har upptäckt att jag har läst 400poäng för mycket. Så det är skitsamma om jag får VG, G eller IG i någon av mina sista kurser, för det kommer ändå inte att räknas in på snittet. Så från och med nu skippar jag engelska C, NAJS! Men det hade varit ännu mer najs om jag hade vetat det för för typ 5månader sedan, då hade jag ju sluppit läst kursen över huvud taget. men men. Som sagt, skitsamma.


Gonatt.



Spring spring spring spring spring spring spring spring spring spring spring spring spring spring spring


Tänk om jag kunde koppla bort löpningen för fem sekunder, det hade varit skönt ibland. Men bara tanken av att inte träna gör att jag får kalla kårar. Ännu värre än tanken av
det, är att faktiskt inte kunna det. Det är som en jäkla sjukdom dethär.
Det här håller inte, jag måste tänka om.

hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0