Studenten närmar sig



I Onsdags var det ministudenten. Oliver flyttar ju till Gran Canaria imorgon, fan vad najs för honom, så vi passade på att fira lite extra. Och sedan vart det ju nakenloppet på det, men det kanske är sånt som man ska tala tyst om? xD



Det var en liten väckarklocka, det är ju fan slut nu, typ! Jag är klar i skolan och om 12dagar står vi där på flaket och skriker som ett gäng idioter. Det är ju vad vi har sett fram emot i tre år nu. Framtiden ser ljus ut. Dessutom har jag fixat biljetter till Bruce Springsteens konsert på stadion nästa Söndag. Protein med najs! (protein = dåligt skämt) ;)



Ajja, imorgon ska jaggleimarthomastildakarinlissen och kanske någon till in till stan för att glutta på Stockholm Marathon. Och ännu bättre blir det i övermorgon, då ska jag sätta fyr på mina egna ben, det är 1500meter i Sätra som gäller. Säsongspreimär på riktigt =)





Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0