Tillbaka på rälsen

Tjenare på er!

Så är man på hemmaplan igen. Det är skönt. Det känns som om livet går fort just nu. Det går nästan för fort. Om 30dagar flyger min vita mössa genom luften, då tar vi löparnördar studenten. Om 16dagar skriver jag mitt sista prov, någonsin, på Rudbeck. Om 5dagar är det tävlingspremiär, 1500m på Arosvallen i V-ås. Det här är första gången på 3år som jag har säsongspremiären på våren. =) Om 3dagar är det Löparskiva på Café Umbra, då är det tagga till tusen som gäller. För 4min sen började vårat skivmöte, men fint folk kommer ju sent.

Livet går fort, men timmarna går långsamt. Men vad spelar det för roll så länge man stortrivs. =)

Hörs!


Emo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0