En vecka

Tjenare, det har varit lite dött här på sistone. Jag har fan varit lite död själv. Men snart är det över, en vecka och en dag kvar, sen slutar jag jobba(Woho!) och ännu några dagar efter det så sitter jag på flyget mot Johannesburg, Sydafrika. Det ska bli så jäkla skönt att slippa blötvädret, stressen och julklapparna(köpa dem alltså, vill du ge mig en klapp så äre bara att skicka till Rosenbad(jag ska flytta dit om ett par år sörrni, det är i alla fall min framtidsplan, för han som bor där just nu är ju helt bäng, har jag hört.)).

Nästa vecka ska jag jobba kväll = 6h arbetstid istället för 8h per dag, samt mer lön. WOHO! Sånt gillar vi. Då slipper jag begå självmord varje morgon genom att gå upp kl 05:30... yäy!

Ajja, ska käka litye sen sova,

 

HörS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0