KUKENIRÖVHÅLETOCKSÅJÄVLASKIT!!!!

Jag har tvättat, för en gångs skull. Jag kastade i kläderna å tröck på några knappar på tvättmaskinen tills dess att den startade. Jag snurrade på nån grej också... Det gick bra.

Men, MEN!, nu när jag ska gå och lägga mig så är inte skiten klart, "38minuter kvar innan programmet är klar"... FU! Jag ska ha mina kläder nu för fan, annars hinner dom ju inte torka tills imorgon och då har jag inga träningbrallor att kuta i... :S Så jag försökte öppna skiten, drog i luckan, tröck på lite knappar, vred på lite vridgrejer, tröck på AV/PÅ knappen typ 100ggr, tröck på några knappar till, drog ur sladden, stängde av stömbrytaren(jag hoppas verkligen att det var rätt knapp, så att inte hela huset släcktes ner ett par sekunder, hahah xD kom att tänka på att det finns en smärre risk att det var strömbrytaren för hela huset som jag knäppte på xD men men sånt som händer.) Yäyä.

För tillfället så överväger jag att ringa SOS å säga åt dem att skicka brandkåren, eller nått, för det här är fan nögläge! Jag kommer ju missa 38 minuter av min skönhetssömn(dock har jag redan förbrukat 14minuter av dessa 38 genom att skirva detta. xD)

Ajja, kuktvättmaskinen ska dö, någon gång i alla fall. Menmen, det får bli 24minuters kvalitetstid med arenan då :)

Hörs!


Detta är jag efter mina mediokra försök att få upp tvättmaskinen, hahah


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahaha walle visade mig den där, hahaha, känner igen mig. Tur att du fick lite extratid nu för arenan då..

2009-11-15 @ 23:30:10
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0