Så händer det igen...

Här var det meningen att det skulle stå något jätteklyftigt och jävligt roligt. MEN, kuktexten försvann, nånstans. XD Ajja, testar igen om en timme, dvs om jag orkar. Nu ska jag ut och kuta intervaller. Förmodligen är jag död innan jag är klar. Sist jag körde dethär passet fick jag avbryta med 30sek kvar av sista intervallen pga att jag var tvugen å spy, vilket till stor del berodde på att jag ätit en 200g chokladkaka och en Nogger 30 min innan start. Nu har jag ätit en påse nötter, varöfr lär man sig aldrig att inte käka innan? oO Det suger :/

Hörs!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Att du aldrig lär dig micke....

2009-11-18 @ 17:26:36
URL: http://hemlig blogg än så länge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0