Kent och Sydafrika?!

Tjena!

Här händer det inte så mycket, för tillfället. Men, den 28 Februari är ska jag och några töntar(med stort T) och kika samt lyssna på Kent när dom spelar i Annexet. Och jag hoppas fan att dom öppnar taket denna gången så att man inte svettas ihjäl där inne. Fyfan. :S

Men före det så kan det bli så att det bär av till Sydafrika med VFK på träningsläger. Eller det är ju typ klart, men man vet ju aldrig om något oväntat händer innan dess... planet kanske störtar innan vi landat... och i så fall får vi väll hoppas att det händer över Sudan så att dom får lite att käka på flyktinglägrena i Darfur.

Ajja, ska iväg och hjälpa min Farmor med lite saker nu,

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

Du tänker verkligen på alla du mikael! :) (och glöm inte att du skulle packa med mig!)

2009-10-15 @ 15:48:43
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Angelica

.. och jag ska se kent den 27e...



sucker!

2009-10-15 @ 16:58:23
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :D

2009-10-17 @ 16:17:38
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0