Kuta på gymmet

HOLA!

Lite sent, som vanligt när jag sitter här :P

Jag har vart på gymmet med Walle, Alex och Milla tidigare ikväll. Och jag kutade fan lungorna av mig. Tröskelintervaller på bandet... Inga fönser att öppna och ingen ventilation, det va fan pina. Trodde jag skulle tuppa av efter första intervallen. Men icket, dock så gjorde jag en allt för vanlig tabbe. Jag glömde att gå på toa innan jag började kuta. Så jag vart jag tvungen att skita på vilan = 1 minut. Och gissa vad, jag hann. Haha, det är skillat xD

Ajja, dags att sova,

Godernatter.

Jag och Petra, på Gröna Lund i våras. =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Det var skoj de :)

2009-10-19 @ 11:07:57
Postat av: balle

Mikeal Rojeras PRO SHIT 1 ute i butik måndag 19 okt.

2009-10-19 @ 19:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0