FUCK :S

Hej, jag har ett serriöst problem... (alltså om man bortser från mina humörsvängningar och min sjuka humor)

Det är så att jag gymmade i Söndags. Jag körde gynekologstolen, ni vet den där som man sitter och särar på benen för att sedan trycka ihopp dom. I alla fall så maxade jag den där skiten, körde på tyngsta(vilket inte kändes så tungt just då) och jag klarade i alla fall 3*15. Möhö.
Yäyä, problemet är det att jag inte kan gå, typ. I alla fall inte utan att det gör skitont i ljumskarna. Och vad kan jag göra åt saken? Inte ett skit! I vanliga fall kan man ju ha på massa linnement. Men man måste nog vara självmordsbenägen om man har linement i närheten av dicken. FAN!

Ajja, var bara tvungen att meddela detta världsomfattande problem. Ska till V-ås å köpa lite saker nu, se träna.

Hörs


Kommentarer
Postat av: Maja.

Haha det där lät inte som någon höjdare:)

2009-10-07 @ 14:30:17
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

jag tycker du ska prova smörja in dig där..

2009-10-07 @ 15:06:48
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0