Närminne?

HELLVETE!

Asså det måste vara nå fel på mig, visst, jag är ju jävligt smart och hälsosam och ekonomisk(?) och vacker och pålitlig och rolig och snygg och påläst...

MEN VAR I HELLVETE HAR MITT NÄRMINNE TAGIT VÄGEN!?

Jag var på gymmet igår och när jag var påväg till omklädningsrummet så kom jag på att jag glömde min MP3-spelare på en fönsterbräda så jag gick tillbaka och hämtade den... Inget konstigt med det... Men, MEN(med stort M!!!), när jag var tillbaka i omklädningsrummet, ca 1minut efteråt, så hade jag tappat bort MP3 hellvetet igen. :S:S. Men jag tänkte "ehh, jag la säkert ner den i väskan", men när jag kom hem så låg det fan ingen MP3 i min väska. Så jag gick upp mitt i natten(typ klockan 8) och åkte dit för att kolla efter den, men inte fan hittade jag nån MP3-spelare...

Fan, 1500spänn. -.- Som tur är så har jag hittat min gamla MP3 för ett par veckor sen(vilken jag tappade bort för 1.5år sen) i ett par gammla arbetsbyxor. :S Suck.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahah så jävla typiskt dig

2009-10-20 @ 11:19:57
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Samvetet

Påminnelse: berätta om ditt nya arbete!

2009-10-20 @ 21:34:19
Postat av: Mary

har du nånsin haft koll på saker mikael? :S

2009-10-21 @ 01:52:24
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0