JOOOOOOBBBBBB!

Tjenare,

Så var man hemma från äventyret. Det var kul, skönt att träffa gamla polare, skönt som fan att få ett avbrott i vardagen.

På tal om avbrott i vardagen så har jag lyckats skaffa ett jobb, här i Sala. Det var en tjej som ringde nyss och ville att jag skulle jobba åt hennes företag. PERFEKT! Jag börjar på Torsdag nästa vecka, det är ju bara provanställning och ett deltidsjobb, men najs som fan ändå! Kanske inte världens bästa lön heller, inte ens i närheten av dom 180kr i timmen som jag snittade på mitt förra jobb, men men, pengar som pengar. xD

Dock så tänker jag inte säga vad det är för jobb eller vart det är jag ska jobba, det är lite pinsamt. xD hahah Det pinsamma är inte sjäkva jobbet i sig, utan att det är jag som ska utföra det... Ajja, ni kommer nog att förstå senare, när jag vågar avslöja min nya karriär. xD haha

Hörs!

(btw så hittar jag inte min kamera sladd, så det ligger fortfarande ca300 bilder i min kamera och bara väntar på att får bli upplagda på Facebook. möhööö)




Bilder från wHästens kamera.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

fyfan vad sköööönt! Både jobb och bilderna :D (tack för at du svarar på facebook!)

2009-09-24 @ 19:34:07
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Schmeeeeeds

Stoppa in minneskortet till kameran i datorn

2009-09-24 @ 20:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0